Orice mutare reprezinta o bataie de cap. Cu cat ai strans mai multa mobila si mai multe accesorii, cu atat stresul mutarii este mai mare. Multi temerari iau mutarea in piept si decid sa faca totul in regim propriu, inchiriind o dubita si chinuindu-se cu caratul dulapurilor, a canapelelor si a frigiderului pe scari. Altii, ceva mai comozi si mai grijulii pentru spatele lor, aleg firmele de transport mobila.
Iti recomandam sa fii din a doua categorie, din motive cat se poate de evidente:
- Economisesti timp;
- Economisesti stres;
- Economisesti durere de spate;
- Economisesti riscul de a uza piesele de mobilier la care tii foarte mult.
Cum alegi, insa, cea mai buna firma de transport mobila? Care sunt serviciile pe care o astfel de firma trebuie sa le ofere?
Serviciile de mutare nu reprezinta totul. Mutarea propriuzisa poate sa fie facuta de orice persoana are are la indemana o masina spatioasa. Pe langa mutare intervin o multime de alte servicii care fac firmele de mutari sa merite investitia. Iata, asadar, ce trebuie sa ceri de la firma pe care o angajezi:
- Servicii de manipulare. Toate piesele de mobilier si lucrurile voluminoase din casa trebuie sa fie ridicate si carate de personalul firmei.
- Servicii de dezasamblare si asamblare. In cazul dulapurilor sau al paturilor, s-ar putea sa fie nevoie de dezasamblare si asamblare. Este o responsabilitate care ar trebui sa cada tot pe umerii angajatilor firmei.
- Servicii de depozitare. De foarte multe ori, mutarea nu se poate face instant. Din momentul in care pleci dintr-o locuinta pana in momentul in care ajungi intr-o alta locuinta s-ar putea sa treaca cateva zile. Depozitarea mobilierului poate sa fie bine venita in sediul firmei de mutare.
- Nu in ultimul rand, o firma care se respecta trebuie sa ofere garantie pentru toate produsele pe care le muta. Intotdeauna exista accidente, care nu pot fi imputate nimanui. Valoarea lucrurilor pierdute trebuie sa poata fi acoperita, insa. Multe dintre firmele de mutari au asigurari complexe, care scapa clientii de orice tip de stres.
In momentul in care se incepe o mutare, reprezentantii firmei trebuie sa vina, sa faca un plan de bataie, dupa care sa pregateasca toate elementele necesare pentru protectie: cutii, folii cu bule, scotch, etc. Asigura-te ca cei pe care ii angajezi sunt bine organizati si ca au o experienta vasta in domeniu. In felul acesta, vei ajunge in noua locatie cu toate lucrurile la care tii intacte si te vei bucura de cheltuieli mici, de o durata mica a mutarii si de o cantitate foarte mica de stres.
Despre autor